sunnuntai 7. joulukuuta 2014

"Ja missä kuljin milloinkin, mietin nyt, silloinkin, mietin kenelle lauluni teen, missä oon, minne meen"

Ensinnäkin haluan kiittää teitä. Te ette oo kadonneet minnekään, vaikka mä olen ollut 9kk poissa. Anteeksi.
Elämäni omituisimmat, muutosrikkaimmat 9kk. Ihmissuhteita, eroja, muutto, ura ja toivoton hukka siitä, mitä mä oon. Vaikka vihdoin keväällä tiesin löytäneeni itseni. Mä lupaan palata takaisin kirjoittamaan, kunhan pilveltä toiselle pyrähtelyltäni kykenen. Mulla on inspiraatio ja seikkailuvietti päällä, ja pelkään millaisia mielipiteitä kirjoitukset herättäisivät. Joten odotetaan vielä hetki.


Mut tavoittaa tällä hetkellä parhaiten Facebookista ja Instagramista.
Syksyllä osallistuin Pin-Up Finland kilpailuun. Uskomatonta, mutta päädyin jotenkin finaaliin.
Esiinnyin Lahdessa Jenkkiautonäyttelyssä, kolmessa näytöksessä.
En olisi ikinä uskonut, että päädyn vielä lavalle, lehtiin, ja myöhemmin syksyllä myös Iltatytöksi.
Kuvauset ja kokemukset on opettaneet paljon.
 Yritän kehittää Pin-Up harrastustani, arvostaisin kovasti, jos kävisitte osoittamassa tukeanne sivustollani. 

Nykyään mä olen enimmäkseen onnellinen. 





Meya De Ville Official Facebook Site


My Instagram Account
Kertokaa, mitä haluaisitte nykyää lukea? Mitä teille kuuluu pitkästä aikaa? Kyselkää, kommentoikaa, linkittäkää omia blogejanne ja sivustojanne. Musta on tullut utelias.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Say something!