sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Man we were killin' time, we were young and restless




Mun elämä on taas kesän tullen villiintynyt. Eräs ilta hengailin Kuvakkeessa. Sovittiin seuraavaks päiväks tapaaminen stadiin. "Missä te ootte tutustunu?" - Eilen illalla Kuvakkeessa. Melkein koko päivä menikin viihtyisässä herraseurassa. Vaikka tapahtumien kulku olikin ihan helvetin naurettavaa ajoittain. Mulle lahjotettiin nahkarotsi yön pimeydessä. Kerjäläisillä oli tarinoita. Mulla oli uusi tiikerimekko. Tapasin kaupassa tutun vuosien takaa.
Sain tekstarin, että ollaan listoilla Virgin Oiliin. Vetäisin Annin mukaan tsekkaamaan Grease Helmetin, Andy McCoy on symppis. Maailman rumin nachoannos, testataan ne kaikkialla. Mun kuvakeprofiili räjähti käsiin, olin jotenkin päätynyt vuorokauden suosituimmaksi.

7 kommenttia:

  1. Hei, toi takkihan on sikamakee!



    JA JES, Grease Helmet♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pikkase iso (koko 48 XD) mut väliäkö tuolla! hihi grease helmet <3 ootko nähny keikkoi?

      Poista
    2. Hei, renttulook on aina JEES! ;---)



      Joo kävin Tavastian keikalla Joulun tienoilla ja pääsin soundcheckkiäkin tsekkailee! :---) Nyt oon kytänny että jospa tulis keikkapäiviä vähän lähempää, harmittaa että Turku ja Tampere on niin kaukana :---( Mutta ihanaa löytää toinen kuka tykkäilee, meinaan moni ei tiedä ees koko bändiä, pöh!

      Poista
    3. hei visio! vois joskus miittaa jollai keikal koska mul ei oikei oo keikkaseuraa just tollasille tuntemattomammille yhtyeille :----D

      Poista
    4. Kuulostaa mahtaisalta visiolta! :----)

      Poista
  2. Aika säälittävää etsiä miehiä jostain deittisivuilta:S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuka on väittäny etsineensä yhtään mitään? :D Joo mulla on kuvakeprofiili, mutten a) laske sitä deittisivustoks koska 95% jengistä jonka kaa siellä juttelen on mun kavereita muuallakin, 5% jotai kämäsiä ukkoja jotka joutuu ignorelistalle samantien. b) en etsi mitään. Jos mul on vapaapäivä ja joku kivanolonen tyyppi pyytää kaljalle, miksen lähtis. :

      Poista

Say something!