lauantai 2. maaliskuuta 2013

Tänä yönä aamuun asti katsotaan, hei kumpi liekki kestää tuulta enemmän



Oon kokenu kasvisrakastumisen.
En varmaan selviäis enää ilman bataatteja ja paprikaa.
Eilen katsoin kaupassa järkyttyneenä ostoksiani.
Banaaneja, mandariineja, tuoremehua.
Näytti taas niinku eläisin.

Piti testata vain viikko terveellisyyselämää.
Luulen, että tää jatkuu vielä pitkään.
Oon onnistunut vähentämään kahvin juomisen puoleen entisestä.
Ja vihreä minttutee on rakkaus.


Kevät tulee ja olen onnellinen.




Aamusta asti mua piinasi puhelinhäirikkö.
Tuli pervo viesti, se tiesi mun nimen ja oli muutenkin ahdistava.
Lopulta olin ihan helvetin kauhuissani.
Päivitin fbhen, että jos tää on jonkun tutun käsitys hauskasta pilasta, se on nyt LOPPU.
Puhuin jopa äidille, joka käski soittaa poliisille.
Syyllinen selvisi, eikä se helpota oloa yhtään.
Raivosin enkä halua nähdä sitä ihmistä enää.



ps. perjantaina Bäkkärillä The Riot Soul, Shiraz Lane ja Groupie High School, toivottavasti bongaan monta lukijaa sieltä!











Hei, hei nainen kuunnelkaa

En voi teitä vastustaa
Enkä tahtoisi rakastaa
Siis mennään meille juodaan viinit
Ollaan niin kuin serpentiinit
Jotka toisiinsa kietoutuu
Ja juhlan jälkeen unohtuu


Ja ei, biisinpätkä ei liittynyt Elinaan, oli vaan yleisesti taas pieni pala neroutta.
Vaikka me ehkä juodaankin viinit.



2 kommenttia:

  1. hei ewww toi tekstailija D= haluisin tietää kuka se oli! XD ps. ihanaa, kasvisrakastuminen! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD Et todennäkösesti, toivottavasti ainakaan tuntisi. :D

      Poista

Say something!