keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Heihei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä




 Tapasin ihan huipun silmälääkärin.
Se osas lähes heti kertoa mikä on vialla, enkä enää pelkää.
Sain myös tietää lisää leikkauksesta joka mulle lapsuudessa tehtiin.

Tajusin, että oon tutustunut tämän alkuvuoden aikana aivan ihaniin ihmisiin.
Ootte rakkaita.

Nyt on ihan pakottava tarve pois, Suomi ahdistaa.
Mul ois junaliput Riihimäki-Tampere-Seinäjoki-Oulu-Riihimäki.
En tiedä auttaako se mitään, mut let's try.
Ihmisetkin ahdistaa, se on ihan hirvee tunne.
Havin' a bad dream, I think.

Näin viime yönä ihan kamalaa unta, siinä oli mukana kaikki mun tän hetkisessä elämässä hämmennystä aiheuttavat ihmiset. Ihmisiä, joita en oo tavannu ihan liian pitkään aikaan. Mira oli yötä. Heräilin jatkuvasti tuskalliseen pyörimiseen ja aamulla Miran lähtiessä kouluun koomasin leopardipeittoni alla kiroten painajaisiani.

Kissa riipas keittiön seinän jo entuudestaan haperoa tapettia. Fiksailin samantien erikeeper-vesiliisterillä koko keittiön edellisen vuokralaisen jäljiltä.
Ja mun sukassa lukee "my way of life".






vanhoi webkuvii. roinaa. tiikeri, vielä joskus koulutan sen sanoon mur.




Uudestaan, otan ensimmäisen junan
Jonnekin ja herään kyläpahasesta
Täytyy kirjoittaa äidille, täällä naiset on kuin noitii
Ne kysyy "ootsie tämän kylän poikii"

Ihmeellistä miten paljon kykenee tekemään
Ilman että tekee oikein mitään
Tärkeintä on näyttää kiireiseltä

Ja seksikkäältä
Äiti mä en tiedä mistä nämä laulut kertoo
Nielaisen auringon, loistan valoa ja
Rakkautta vastaantulijoille
Ja tämänkin kylän noidille


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Say something!