torstai 22. marraskuuta 2012

Mä tiedän aarteesta, mä tiedän, ei sitä turhuuden markkinoilla näy



lähdet jonkun toisen matkaan
soita mulle yöllä vuoden päästä taas



Elämä on kyl yks hemmetinmoinen kärrynpyörä. Mulla on tosin ollut ihan hauskaa, jokaikisestä vastoinkäymisestä huolimatta. Viime ajat on kuluneet töissä, jokaisessa niistä kolmesta. Oon tavannut lukuisia uusia ihmisiä ympäri Suomea. Nappasin rockhenkisen roolituksen. Vaikka kaikki on harvinaisen hyvin, kaikki on myös lopulta ihan päin helvettiä. Kaksi viikkoa vapauteen. Mua jännittää !




ankle cuffs 





mustajalalliset 50 cnt / kpl, läpinäkyvät 20 cnt / kpl




 
mineraalimeikkejä testattavaksi





tunnelmahetkiä yhden ihanuuden kanssa



peikkoja







huonoja kuvia joissa kuitenkin näkyy asuntoa ja jotka kaikessa turhuudessaan täyttää blogia





hippejä




 sinä oot se päätös jonka pyörrän



...



sinä oot se mihin loppuu kohtuus
mistä alkaa hulluus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Say something!