keskiviikko 29. elokuuta 2012

Mä haluun pois tästä kaupungista, mä haluun pois näistä maisemista, mä haluun ulos koko universumista





Punkia tähän päivään.


Antibioottei ja lähete silmäpolille. En jaksaisi.


Koko kesän ostokset ja reissut on esittelemättä, joten alan murustamaan niitä blogiin pikkuhiljaa selostusten kera. Tänään muuten julkaistiin Ilta-Sanomissakin pätkä Turisaksen haastattelua japanilaisessa, supersuositussa Sekai Banzuke -tv showssa, joka kaiken huipuksi lähetettiin Japanissa parhaaseen katseluaikaan miljoonille katsojille. Ei siinä mitään, mua ja Nancya vaan satuttiin haastattelemaan just tähän ohjelmaan Wanajassa pitkään ... Onneksi ainakaan vielä ei ole päätynyt julkisuuteen kuin pari sekunnin mittaista pätkää joissa selitän englanniksi. Odotan mielenkiinnolla jos meidän "seksikkäät tanssiliikkeet" ja suomiheviopetukset päätyy dubatuiksi japaniksi.




Vinyylejä osteltiin alkukesästä Hämeenlinnan Poppa Joesta, asuttiin Hämptonissa joku viikon verran, myytiin Reskalla autossa festarilippuja, käytiin solariumissa, majailtiin omakotitalossa kolmen kissan kanssa ja nautittiin niin järjettömästi köyhyydestä ja elämän hulluudesta.

Pinkki bandana Cyberista, stetsonsulat, mun tapauksessa hiuskoristeet eräästä nettikaupasta, josta ostettuja unelmia on tulossa vielä paljon lisää. Biksut H&Mn kesäalesta parilla eurolla.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Say something!