perjantai 19. elokuuta 2011

Iskelmäkeskiviikkoristeily

Serkkujen kanssa iskelmäkeskiviikkoristeilyllä, mukana oli myös äiti ja Joona.
Sietää miettiä miks kuva on noin sumea, ei ainakaan kukaan ollu ottanu mitään...
Mulle tarjottiin muutama siideri mutta siihen sen jätinkin, yritti kovasti toisen serkkuni matkaan tupannut "seuralainen" mulle kyllä iltasella tarjota vaikka mitä ja käpälöidä mutta hyi helvetti, mies oli varmaan 40v ja lähtenyt mukaan mun serkkuni seuraksi, sitten se tulee mulle selittämään "sä näytät tosi paljon Kirsiltä saanko mä tarjoo sulle drinkin? "

Se mies aikalailla dumpattiin meidän kaikkien puolesta.

Matka taisi olla ajaltaan 20.-21.7.






Artistina risteilyllä oli Tuure Kilpeläinen, jonka biiseistä Kirsi, Outi, minä ja äiti tykätään paljonkin.
Mulla kävi aikamoinen tuuri, satuin kannella tapaamaan koko bändin ja päätin siinä mennä juttelemaan ja ottamaan yhteiskuvan. Tuurelle välitin terveiset eräältä aamiaiskokilta hänen entisestä työpaikastaan ravintola-alalla, mies oli aika hämmentynyt kun tiesin sen kokkihistoriasta ja vanhasta työpaikasta.
Eipä tästä reissusta muuta, tuliaisia tuli ostettua ja lisäksi teetätettiin virolaisella piirtäjällä muotokuvat.






















2 kommenttia:

  1. UUUUUU ketä oli esiintymässä? :3

    VastaaPoista
  2. Zennii: Tuon Tuure Kilpeläisen ja taustabändi Kaihon Karavaanin lisäks joku random eestiläis duo XD

    VastaaPoista

Say something!