maanantai 6. kesäkuuta 2011

Oh, the sky is blue and the dreams come true

Hermot meni meille majoittuneeseen kapakkaruusuun (joka tuli samana päivänä kun äiti lähti), joten häivyin. Onneksi mulla on kavereita jotka tarjuaa yöpymispaikan tarvittaessa, arvostan enemmän kuin osaan kertoakaan.

Tampere. Taas.


"Missä teidän kengät on tytöt hei?"
"EI NIITÄ TARVII!"


LOVEX @ PAKKAHUONE 1.6.2011


En ole nähnyt aikoihin bändin tauon takia, joten oli pakko mennä.
Elina lähti mukaan, leviteltiin kasa julisteita Tampereen keskustaan ja vierailtiin Swamp Musicissa.
Sitten kävi niin, että astuin lainasukkiksissa purkkaan... Joku jätkä alkoi katsoa mua kulmakarva koholla kun ryhdyin kiskomaan jalkaani irti, mutta helteessä sulanut purukumi vain venyi ja venyi. Nauratti, sanoin vielä ääneenkin että nyt hävettää. Siitä alkoikin illan vähemmän järkevien ideoiden kirjo. Vastaan tuli Lovexin Sammy, Jason ja Julian, sekä roudari Mara jonka muistan tavanneeni jo -07 tai peräti aiemmin. Myöhemmin vastaan kävelivät Chrisu sekä Vivian. Pakkahuoneen edustalla oli jo jonoa, kysäisin Jassulta eräistä julisteista ja mulle ilmoitettiin että Tiina tuo ne myöhemmin. Ja nyt kaikki turhautuu kun ei tiedä keistä puhun, mutta etunimistä saa kuitenki vähän käsitystä keiden kanssa olen pyörinyt. Meille tuli nälkä, joten käveltiin Tammelaan johonkin pizzeriaan, jossa opiskelija-alennuksen piti olla 10% mutta lipevyys pyöritteli jonkun oman alennuksensa ja otti ylihintaa. Lisäksi vierailtiin Kaunottaressa & Kulkurissa, sieltä tarttui mukaan yksi paita Kreikan matkaa varten.

Lopulta päästiin Pakkahuoneelle sisään, mutta jostain syystä puhallutus tuotti mun kohdalla ongelmia.
En ollut juonut neljään päivään, viimeksi edellisenä lauantaina hieman Viikinsaarireissulla kun käytiin baarissa.
Vastasin tottakai että en ole juonut, mutta mua alettiin puhalluttaa uudelleen. Jono takana kasvoi, mua saattoi vähän hävettää. Seuraava puhallutus näyttikin nollia, mun ilme oli varmasti "Mitäs mä sanoin", johon puhalluttaja portsareille "...Nyt näyttääkin nollaa?" minkä jälkeen multa kysyttiin ivalliseen sävyyn: "onkos sulla 'vesi'pulloja laukussa?" - joo, sama kysyttiin muiltakin, mutta puhallutusepisodin jälkeen ilmaantui laukkutarkastajan ääneen niin veemäinen sävy että huh. Tokaisin yksinkertaisesti että "ei pitäisi olla."
Edelleen tuli vääntöä, koska olin ostanut eräälle ihanaiselle lahjan jossa on särkyvä osa. Kerroin tästä narikkatyypeille, ja pyysin kohtelemaan laukkuani varoen. Ne ei kuunnelleet, toistin asian mutta mua katsottiin vaan kieroon. Lopulta mun laukkuni oli jätetty narikkanaulakon alle käytännössä lattialle, ja narikkalapunkin ne oli siitä hukannut.

Asiakaspalvelua kiitos.






Yhteiskuvia otettiin keikan jälkeen siinä vähän ennen keskiyötä, kuvat jokaisen osalta varsin hirveitä mutta menköön.

Torsti ja minä hohdetaan, siistiä.







Yritys esitellä paitaostos. Huulipunani taitaa olla hieman kulunut.
Yläkuvassa takanani muuten kävelevät Lovexin Jason, Sammy ja Juke sekä roudari Mara.






Kuvaussessiot maaseudulla.
Myös hetken kuluttua tulevat ponikuvat tuolta kuvaussessiolta.




"Onpas paksu NIILA."
"EI KUN VIILA."

Mikä artikulaatio?


















Iltasella lähdettiin paljain jaloin juoksuun että ehditään varmasti junaan, mutta asemalla huomattiin, että viimeinen juna jonka piti lähteä Tampereelta 23:02 lähteekin vasta 00:38. Ihanaa. Ukkosmyrsky Parkanon tienoilla oli ilmeisesti syy. Ei muuta kuin takaisin Pakkahuoneelle ottamaan yhteiskuvia bändin kanssa. Pikkasen karmi selkäpiissä ajatus jos olisi ollut yksin liikenteessä, epämääräiset miehet huuteli autojenkin ikkunoista perään, lisäksi joku hämärä tyyppi meinasi lähteä seuraamaan meitä ja kierteli asemalla meitä tuijotellen. mulla oli sellainen ketjuvyö päällä, varmuuden vuoksi käärin sen käteeni nyrkkiraudan tapaan jos joku olisi hyökännyt kimppuun. (:DDD) Oloni oli todella viisas.


...Todennäköisesti jos joku hyökkäisi, huutaisin, purisin ja raapisin niin järjettömästi. Tarvittaessa myös potkin kovaa, joten ahdistelijat varokaa. <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Say something!