sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

lainavaatteissa


Tässä eräänä päivänä oli sattuneista syistä suurehko vaatekriisi, joten lähdin yökyläilemään Elinalle.
Syötiin tortilloja, katseltiin Sid & Nancy - leffa, kriiseiltiin miehistä ja lähtiessäni vein mukanani puolet Elinan vaatekaapista.

On kätevää omistaa ystävä joka on lähes tismalleen samankokoinen kengänkokoa myöten.
Lisäksi meidän tyylitajut sopii täydellisesti yhteen, mistäköhän johtuu...

Mä luulen että tää on sitä tosiystävyyttä; mä vaan tulen, sekoitan huoneen, vien vaatteet mukanani ja tartutan flunssan, ja lopuksi päätän vielä esitellä kaikki lainaamani kuteet blogissa.






















Lopuksi pari making-offia

1. Elinan pingviini kuristettuna omiin siipiinsä, mä kyllä näin sen enemmänkin rusettina.
2. Elinan taidokas otos jossa mulla on päällä jos jonkinlaista toppia yms. ja todennäköisesti peilaan.

Juoruiltiin noin kahteen yöllä, mulla oli alkava keuhkoputkentulehdus ja eräs herrashenkilö yritti tavoitella mua puoli yötä puhelimitse, joten oli mielenkiintoista.






^ siis yhdistelmä mitä mahtavin, ottakaa toki mallia siitä miten on huivia kenkää farkkua toppia eikä yksikään matchaa toiseen, salakuvaukset <3


3 kommenttia:

  1. Syön noj kengät ja noj punaset housut,uihh!

    ~ Ankks

    VastaaPoista
  2. Ankka: Et kyllä syö, mä joutuisin vastuuseen :D ! ne oli ihanat kyllä.

    VastaaPoista
  3. Hahahaa kommentit :D Jooo oon stalkkeri. Mut tulkitsen ton kehus, kiitos! 8) hahahaaa. Mitä tykkäsit leffasta?

    VastaaPoista

Say something!