maanantai 2. elokuuta 2010

Monkin minttupaita

Tiia pyysi mua tänään kanssaan kaupungille ihan minimaalisella varotusajalla, jouduin 20minuutin aikana meikkaamaan, laittamaan hiukset ja etsimään jotain päällepantavaa, ja tuloskin oli sen näkönen. Onneks Riksun keskustassa ei maanantai-iltapäivisin liiku paljoakaan ihmisiä.

Tarkotuksena oli ottaa kuva päivän asusta, näistä saa ihan kivasti selvää vaikka failattiinki monesti. Nyt oon kiitollinen että mulla oli todella paksut sukkikset, koska oisin selkeesti vilauttanu kun näitä kuvii kattoo (y) Noh, onneks noist sukkiksista ei näy pahemmin läpi joten ehkä kehtaan nää kuvat tänne laittaa, vaikka vaan varoitukseks tulevaisuuden varalle, että muistan huolehtia paidan olevan kohdillaan. :D



oversize-paita Monki
sukkikset jostain
seepraballerinat H&M


Hyvä esimerkki siitä miten EI olla kuvissa; käsi huitasee naaman eessä kun virnuilin jotain (ilmeet muutenki kuosis) ja paita on 'vähän' liian ylhäällä.. Kiitos edelleen luojalle kohtalaisen paksuista sukkiksista.


























Tiia lahjotti mulle tuon itselleen liian pienen patella(suom.tissi-)vyön, kiitos Tiialle siitä <3

Farkut puolestaan ostin Jim&Jillistä, hinta tasan 12€ koska ne oli 70% alessa .Mulla oli vielä 8,60€ rahaa lahjakortillani, eli maksettavaa käteisellä jäi noin 3,50€.

6 kommenttia:

  1. nättejä kuvia ja ihanat noi farkut ! :--)

    VastaaPoista
  2. Viddsi noj kolmas ja neljäs kuva on kivoja ^^

    Ainiin ja pidäs huisii sonispheres!

    ~ Ankkendaalen

    VastaaPoista
  3. Ankkendaalen: kiitooos, ja varmasti pidän :D

    VastaaPoista
  4. toi raita sun hiuksis on kiva :) Mun mielest joku kivan värine raita tummas hiuksis on siisti, mut sit vaaleis hiuksis ei :(

    VastaaPoista
  5. Haidi: Kiitos :) Oikeestaan mulla on noita värillisiä raitoja useitakin, mutta näyttää yhdeltä isolta raidalta kun hiukset on tollain toispuoleisesti :D

    VastaaPoista

Say something!