perjantai 2. heinäkuuta 2010

Yesterday

Oon ihan sekaisin päivistä, ja tuntuu että loma vaan vilahtaa ohi.

Eilen kävelin asemalle Tiiaa vastaan, ja oli yksinkertaisesti sellainen päivä että vetäisin päälle varsin omituiset vaatteet.
Kaikenhuipuks olin ollut aamupäivällä pesemässä mummin ikkunoita, joten enkös vaan unohtanut ton pyykkimummorusetin päähäni! : DD

Yh, en oikeesti rusketu laisinkaan, oon vaan tollanen epämääräisen kalpeansävyinen.

Vaatteet oli ihan täysin kierrätyskamaa mikä varmaan osaltaan selittää homssuisen olemuksen.

musta toppi Tiian vanha
valkoinen riekalepaita iskän
shortsit UFF
ballerinat kirppis
pyykkimummorusettihuivi kirppis
...mut hei, mun korvikset sentään oli H&M:stä!



Samalla kun kaupungilla olin, ostin Seppälästä niinkutsutut nörttilasit joiden oon huomannu herättävän joko ihastusta tai vihastusta, sekä palmikoidun hiuspannan.




Ylitin todennäköisesti eilen kaikki hemaisevuuden rajat.
Pakko vielä mainita tässä, että vaikka kuljin ihan peikkona kaupungilla, jotkut nuorukaiset tööttäs mulle auton torvea ja vilkutteli ikkunasta. :D

2 kommenttia:

  1. Katoin tota palmikoitua hiuspantaa eka sukkahousuiksi, johtunei varmaan siitäkin kun kelailin, että pitää ostaa uudet sukkikset : D nykyiset meni eilen aivan oudoiksi, ettei tämän ankan käsitys riitä, woot (':

    Kuviin pikku vinkki, et käänny välillä vaikka aavistuksen sivuttain ja vaikka toista jalkaa liikuta jotenki ja sid päätä vähän sivuttain ^^ tossa siis tuommoinen hyyyyvin yksinkertainen neuvo, josta voi siis alottaa.. Tuo omaa persoonaa enemmän mukaan kuviin, omalla tavallas, ite aineki nään siut eläväisempänä ja liikkuvampana ( : kandee vaikka peilin eessä harjotella, millaset asennot tulee ikäänkuin luonnostaan ja hyödyntää niitä.. :-----)

    Toj nörtti-lasi-kuve on kivis ^^

    ~ Ankkendankken

    VastaaPoista
  2. Ankkendankken: sukkikset on monimutkasia :DD ja kiitoksia paljon kuvavinkeistä, hyödynnän niitä tulevaisuudessa ;)

    VastaaPoista

Say something!