tiistai 2. helmikuuta 2010

Pieces of my weekend

Ensimmäinen projekti viikonloppuna oli testata Herbinan silmänympärysvoide-näyte:

Kokonaisuudessaan hinta-laatusuhde oli mun mielestä kohtalainen, luulisin että kesäkäytössä parempi,koska itselläni tuo hieman pisteli ja kiristi talvisen kuivahkolla silmänympärysiholla.
alla vielä tarkemmin plussia ja miinuksia:

+
-virkisti silmänympärysihoa
-kevyt koostumus

-
-epämiellyttävä haju(kosteusvoidemainen)
-jätti ihon hieman tahmeaksi
-sai ihon jälkeenpäin hieman kiristävän tuntuiseksi



VIIKONLOPPUNA MINÄ...



...rentouduin piikkimatolla perunalastujen kanssa

Piikkimatto muuten oikeasti on ihana ja toimii, verenkierto vilkastuu lähes heti ja niska- sekä hartiajännitys helpottaa.


...dippailin porkkanoita tacodippiin ja katselin Putousta ystäväni seurassa

Pakko mainita, että Aku Hirviniemi (Marja Tyrni) opetti mulle aikoinaan taikatemppuja Janne Katajan kanssa! Lompakossa on edelleen tallessa Taikuripassi jossa on Akun ja Jannen nimmarit :D



...pyyhin pölyt vanhoista koristenukeista jotka on seisoskellu hyllyn päällä toimettomina vuosikaudet



...testailin erilaisia aurinkolaseja (pitää varautua kevätaurinkoon hyvissä ajoin!)


Lisäksi pohdiskelin, mitä yhdistäisin säiden lämmetessä lyhyen kasarityylisen tekonahkatakkini kanssa.Tulin tulokseen, että sen alle sopii lähes mikä vain! topit,printtipaidat,lötköt paidat,mekot,kaikki näyttivät yllättävän yhteensopivilta! Onpa ainakin keväällä helppo valita yläosat koska lähes kaikki sopivat takkiini. :)
Takki on tilattu H&M nettikaupasta, alessa postikulujen kanssa hintaa oli muistaakseni noin 35€.

~alla leopardineulepaita Tarjoustalosta alle 15€
~kultainen mekko/paita Tukholman H&M 150 kruunua.


Hieman sekava ja asiasta toiseen hyppivä merkintä, mutta who cares?(No,minä ainakin, mutta ei aina jaksa kirjoittaa niin omaperäisen tyylikkäästi ja pitää asiaa kasassa!)

...sitäpaitsi eikös tälläset ylläripostaukset oo parhaita, otsikon perusteella ei voi lainkaan tietää mitä tulee vastaan koska aihe voikin hypätä porkkanoiden dippailusta piikkimattoon!

6 kommenttia:

  1. oi mä oon nii pitkää halunnu piikkimaton, mutten oo raaskinu ostaa (tai äidin kaa ei olla) ku jos se ei toimiskaa :D mmut näköjää toimii!

    VastaaPoista
  2. iida: kannattaa tosiaan ostaa piikkimatto! Joistain kaupoista saa jopa ihan kohtuuhinnalla, n. 25€ :)

    VastaaPoista
  3. Porkkana dippailusta piikkimattoon! : D
    Äää, now tällekki tuli mieli keitettyjä vihanneksia ja dippia, mums, vähän ne on parhautta! Ja sid oon sipsimonsterin nimikkeenki saanut, joten oot syöny meikän mielestä kaikkee superherkkua, muaah :')
    Eikö piikkimaton piikit oo teräviä? hrr, en oo koskaan uskaltanu koittaa moista.. ees Tietomaassa, joka on semmonen tiedekeskus Oulussa : DD

    Ja muikee autinkolasikasaki, kaikkee kaikkeen, uujee! Miun on vaikee löytää ees yksiä, herranen aika :----D !

    ~ Ankka

    VastaaPoista
  4. ANkka: mä en oo ikinä dipannu keitettyi vihanneksii,raakoja vaan :D onhan ne piikit terävii mut se just laittaa veren kiertämään!
    aurinkolaseikin multa löytyy vaa siks et oon niit aika paljon ilmaseks saanu ja omistan varmaan viidet iskän 80-luku lasit :D

    VastaaPoista
  5. TAIKURIPASSIII<3 >:DDD Mä en tiedä missä se mun on yhyy ;___;

    -Elina

    VastaaPoista
  6. Elina : jooo löysin sen joskus aikoi sitten ja laitoin talteen lompakkoon 8D kyllä säkin vielä oman passis joskus löydät toivottavasti :'D

    VastaaPoista

Say something!